У 2018 році педагогічний колектив Богданівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області розпочинає роботу над проблемною темою

Діяльнісна спрямованість освітнього простору як умова формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу

Перспективний план роботи над проблемною темою




Робота над науково-методичною темою - важливий напрямок діяльності педагогічного колективу. У 2013 році школа розпочала роботу над реалізацією нової проблемної теми "Формування інтелектуально розвиненої, духовно багатої особистості через трикутник партнерства шляхом впровадження сучасних технологій".

Презентація "Організація роботи педагогічного колективу над науково-методичною темою"

2017-2018 навчальний рік

Методичний проект "Кейс-технології: формуємо досвід"

Майже три місяці учителі Богданівської ЗОШ І-ІІІ ступенів працювали над реалізацією методичного проекту «Кейс-технології у роботі вчителя». Вивчали теорію, об’єдналися в групи, кожна з яких готувала кейс з певної теми: «Весна», «Літо», «Осінь», «Зима».

/Files/images/кейс.jpg Про роботу кожної групи можна складати окремі розповіді, проте було в нас і багато спільного: ми дуже багато читали, переглядали відео, майстер-класи… Після цього обговорювали, радилися, відстоювали власну точку зору. Усі ці робочі моменти робили нас ще більш згуртованими і спрямованими на результат.

І ось кожна група готова презентувати свій кейс. Найкращий час для такої роботи – канікули. У ролі учнів 4-5 класів – колеги. Кожна група знайомиться з кейсом іншого учасника проекту: як і учні, читає теоретичний матеріал, виконує завдання на закріплення, знайомиться й реалізує практичну частину. І в той же час ніхто «не вимикає» вчителя: кожна група стежить. чи відповідає матеріал віку, який обсяг тематичних нарисів, наскільки продумані й реалізовані міжпредметні зв’язки.

Під час роботи груп працював незалежний експерт – директор Івашина Г. М. Її роль – стати на захист корисної поради, слушної думки.

Настав час презентації. Кожна група подякувала колегам за плідну роботу. Справді, матеріал зібраний цікавий, актуальний, корисний. Практичні роботи тісно пов’язані з життям, а значить діти таким чином можуть отримувати новий досвід. Виявляється, звичайна сніжинка може “навчити” природознавству, математиці, геометрії, літературі.., а четвертокласник може допомогти батькам запланувати й організувати бюджетний відпочинок всієї родини в курортному місті, бо знає, як має харчуватися влітку родина, знає правила безпеки, а ще математику, економіку, біологію. Проблема опалого листя й спалювання його - це проблема, мабуть, кожного, тому й визначила її актуальною група “Осінь”. Натомість “Весна” запропонувала попрацювати з первоцвітами.

З кейс-технологіями у цьому навчальному році педагогічний колектив працює вперше, проте всі відзначили, що багато елементів уже давно є системою роботи.

Звичайно, були й недоліки. Кожна група погодилася із зауваженнями й готова доопрацювати, щоб учителі могли скористатися ними. Які зауваження? Важко нам відмовлятися від великих обсягів інформації: кожен вважає свій нарис найкращим, важливим. Практична робота не завжди поєднувалася з теоретичним матеріалом. Були зауваження щодо чіткості інструкцій та відсутності ключових слів. Та попри все кожен із нас значно «виріс» за ці три місяці, став більш упевнений (інакше дискусій на заході не було б). І, як зазначив кожен на завершення заходу, кейс-технологія має право на життя в нашій школі і в урочній, і в позаурочній діяльності. Сьогодні вже звучали цікаві ідеї.

Дякуємо всім за плідну роботу. Молодці! Кожна група знаходила час для зустрічей, а інформаційні технології значно «скорочували» відстань між населеними пунктами. Та й нарисах кожна команда активно залучає Інтернет для навчальних цілей., а це сучасно, наочно, якісно!

І відразу ж ідея для колективу! Методичне об`єднання природничих наук планує заходи до предметних днів. Два вчителі цього об`єднання вже майже півроку працюють над темою “Вода і людина”. Чому б не створити кейс “Вода”? Предмети: хімія, біологія…. Далі дописуймося, хто бажає приєднатися.


/Files/images/проблемна тема.jpg 2016-2017 навчальний рік

Педагогічна рада. 22 листопада 2016 року.

Порядок денний

  1. Технологія визначення ефективності уроку як важливий засіб здійснення самооцінки власної діяльності.Бистрицька Н. А. Методичний бюлетень за матеріалами педради.
  2. Батьківські збори як одна з ефективних форм співпраці з батьками.Скригун Л. Л.
  3. Про результати ЗНО-2016 та обговорення шляхів удосконалення підготовки учнів. Івашина Г. М., Бистрицька Н. А., учителі-предметники.
  4. Форми перевірки знань, умінь і навичок учнів шляхом застосування електронного освітнього контенту.Бистрицька Н. А.
  5. Про організацію харчування учнів. Івашина Г. М.
  6. Про стан роботи з класними колективами з безпеки життєдіяльності. Івашина Г. М., класні керівники.

2015-2016 навчальний рік
(апробаційно-впроваджувальний етап)



Впровадження квестових технологій


Педагогічна рада. Лютий 2016

Порядок денний


Педагогічна рада. Листопад 2015 рік

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

  1. Впровадження освітніх технологій у навчально-виховний процес. Технологія перевернутого навчання. Бистрицька Н. А.
  2. Роль педагога-наставника у здійсненні патріотичного виховання в школі. Скригун О. А.
  3. Види діяльності, спрямовані на засвоєння соціального досвіду. Ігрові та практико-орієнтовані проекти (з досвіду роботи учителів Тимчук О. М., Скригун О. А., Веремія В. С., Трушик Т. М.) Бистрицька Н. А.
  4. Про стан роботи школи з попередження дитячого травматизму. Івашина Г. М.
  5. Диференціація та форми роботи з обдарованими і здібними дітьми. Бистрицька Н. А.
  6. Правовиховна та правоосвітня робота в школі. Трушик Т. М.


2013-2014 навчальний рік (діяльнісно-прогностичний етап)

Педагогічні ради

  • "Роль особистості вчителя у формуванні творчого колективу"
  • "Впровадження здоровязбережувальних технологій у навчально-виховний процес"
  • "Стан інформатизації навчально-виховного процесу"
  • "Взаємодія з батьками - пріоритетний напрямок діяльності школи"
  • "Шкільна бібліотека - інформаційно-аналітичний центр школи"

Семінарські заняття

  • "Методика В. Шаталова - успіх і радість у навчанні. Педагогічний аспект застосування опорних сигналів у методиці В. Шаталова"
  • "Технологія проектного навчання. Організація дослідницької роботи в школі"
  • "Наукова організація праці вчителя"

Педагогічні читання "Педагогічна спадщина В. Сухомлинського у діалозі з проблемами сучасної школи"

Класні родинні свята

2014-2015 навчальний рік (конструктивно-моделюючий етап)

Педагогічні ради

  • "Самоосвіта і саморозвиток педагога - пріоритетний напрямок в оволодінні ІКТ "
  • "Стимулювання пізнавальної діяльності учнів на основі врахування їх індивідуальних особливостей"

Семінарські заняття

  • "Взаємодія з батьківським загалом на засадах здорового способу життя"
  • "Розвиток креативності учнів шляхом участі у творчих проектах"
  • "Практичні поради вчителю при підготовці самоаналізу уроку"

Відкриті уроки

Участь у фахових конкурсах

Кiлькiсть переглядiв: 942

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.