Цікаво, змістовно, повчально!

Ось так пройшов ще один день нашого шкільного життя. Під час інформаційної 15-хвилинки мали можливість переглянути відеоролики, відзняті учнями 8-10 класів. А на класній годині учні й вчителі стали учасниками інтерактивних занять - розвиваючих ігор, тренінгів, дискусій. Старшокласники обговорили поняття людської гідності, спробували визначити, чому кожен із них заслуговує на повагу та розглянули ситуативну модель гідної поведінки у конфліктних ситуаціях.

Від чого залежить почуття гідності? На це запитання намагалися відповісти учні 5 класу. Діти наводили приклади гідних вчинків з власного життя, життя однолітків, взаємин у сім'ї. Кожен п`ятикласник написав листа собі у майбутнє з метою самовиховання гідності.

Не менш цікаво провели день і молодші школярі. Учні 4 класу спілкувалися на тему "Хто людям добра бажає, той і собі має". Тема бесіди спонукала четвертокласників зазирнути до тлумачного словника, аби з`ясувати, що таке гідність. Під час ігрових вправ засвоювали правила культурної поведінки, вчилися правилам толерантності. Засвоєні знання діти написали на сонячних промінцях, які беруть початок від слова "гідність".

Що таке гідність, особистісна гідність, людська, національна... про це говорили учні 2-3 класів на виховній годині, присвяченій Дню гідності. А ще стали учасниками цікавих тренінгів "Я це можу", "Я це знаю","Я це вмію", під час яких у ігровій формі засвоювали поняття "дружба", "повага", "гідність", "співчуття", малювали квітку, хмаринки, зірочки. Гра "Чарівні окуляри" дала можливість дітям подивитися іншими очима на друзів, на стосунки з ними.

Кiлькiсть переглядiв: 65

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.