На сьогодні у закладі напрацьовано позитивний досвід впровадження профільного навчання у старшій школі. З 2003 (з часу запровадження профільної освіти) важливим завданням педагогічного колективу є створення та удосконалення моделі профільної освіти.

Існуюча модель задовольняє потреби учасників навчально-виховного процесу, забезпечує наступність при переході учнів з однієї ланки навчання до іншої:

  • починаючи з початкової школи і до запровадження поглибленого вивчення навчальних предметів здійснюється пропедевтична підготовка учнів, яка передбачає вивчення інтересів, здібностей і нахилів дитини, залучення її до занять у гуртках, факультативах, курсах за вибором. Методи навчання: інтерактивні, проблемного навчання, створення ситуації успіху, проектного та ігрового навчання.
  • поглиблене вивчення: починаючи з 8 класу у школі запроваджено поглиблене вивчення предметів (українська мова, українська літературоа, історія України, математика). Окрім викладання предмета за програмами для поглибленого вивчення, передбачено запровадження факультативних курсів, додаткових індивідуальних занять розвиваючого характеру.
    Методи навчання: інтерактивні, проблемного навчання, навчання як дослідження, розвитку критичного мислення,
  • Профільне навчання: у старшій школі запроваджено профільне навчання для учнів 10-11 класів (профілі: філологічний, історичний, математичний). Учні відвідують факультативні заняття та додаткові індивідуальні заняття розвиваючого характеру.
    Методи навчання: навчання як дослідження, проблемного навчання, дослідницько-пошуковий, розвитку критичного мислення, проектного навчання

Кiлькiсть переглядiв: 74

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.