2018-2019 навчальний рік

/Files/images/кейсс.jpg/Files/images/інтера.jpg/Files/images/критми.png/Files/images/прое.png/Files/images/проблн.png/Files/images/класрум.jpg/Files/images/змішане.jpg/Files/images/квестт.jpg/Files/images/стемос.png /Files/images/переверн.jpg/Files/images/інфтехн.jpg/Files/images/якдосл.jpg



2017-2018 навчальний рік

/Files/images/квестт.jpg/Files/images/інтера.jpg/Files/images/інфтехн.jpg/Files/images/критми.png/Files/images/проблн.png/Files/images/прое.png/Files/images/переверн.jpg/Files/images/класрум.jpg/Files/images/стемос.png/Files/images/якдосл.jpg



2016-2017 навчальний рік

/Files/images/інфтехн.jpg/Files/images/проблн.png/Files/images/прое.png/Files/images/інтера.jpg/Files/images/критми.png/Files/images/якдосл.jpg /Files/images/переверн.jpg /Files/images/квестт.jpg



2015-2016 навчальний рік

/Files/images/інфтехн.jpg/Files/images/інтера.jpg/Files/images/прое.png /Files/images/проблн.png/Files/images/критми.png/Files/images/якдосл.jpg


/Files/images/критми.png Технологія розвитку критичного мислення - це сьогодні основа Нової української школи. Звичайно, складно тому, хто не використовував її елементи раніше. Для вчителів нашого закладу це не проблема, оскільки уроки читання, літератури, історії складно уявити без методів технології розвитку критичного мислення. Уроки, уроки-оцінки літературного героя чи історичного персонажа, читання з передбаченням, читання з позначками, складання сенканів - далеко не повний методичний набір інструментів у системі роботи вчителів школи. Досвідом роботи з цього питання педагоги діляться на сторінках фахових журналів, під час зустрічей з колегами.


/Files/images/кейсс.jpg Вивчення технології вчителями школи показало, що її елементи доцільні як у початковій, так і в основній та старші школі. Тематичні розгортки з кількох предметів чи освітніх галузей забезпечують цілісність сприйняття інформації і допомагають дітям зібрати "пазли" (події чи явище) в одну картинку. У 2018-2019 навчальному році учні працюють як з готовими розгортками кейсу, так і самостійно наповнюють тематичні папки. Накопичували й систематизували інформацію з різних предметів і галузей (мова, українська та зарубіжна літератури, країнознавство, народознавство, музика, мистецтво тощо) учні під час ГарбузКвесту. Сьогодні ця технологія популярна на уроках економіки. Підготовлені вчителями під час навчання кейси "підказали" ряд ідей: як на прикладі сніжинки вивчати фізику, геометрію, літературу, мистецтво. А в тематичному кейсі "Літо" передбачити подорож родини на відпочинок до моря (хоча й доведеться звернутися до біології, географії, математики, економіки...)


/Files/images/змішане.jpg На початок 2018-2019 навчального року педагогічні працівники теоретично обізнані з елементами технології змішаного навчання. Проте досвід кожного вчителя з впровадження інформаційних та сучасних освітніх технологій має забезпечити позитивний результат. Онлайн-навчання, традиційне й самостійне навчання сприяють формуванню ряду ключових компетентностей учнів, зокрема уміння вчитися упродовж усього життя.


/Files/images/інфтехн.jpg Учителі активно впроваджують у освітній процес інформаційні технології. Життя не стоїть на місці, що змушує і вчителя, і учня вчити й вчитися по-новому. Тож у навчальний процес активно входять інформаційні технології. З отриманням 15 сучасних комп`ютерів та придбанням сільською радою планшетів і проекторів значно покращився освітній процес, активніше використовують учителі електронний контент. На етапах перевірки знань учнів активно використовуються хмарні технології та сервіси веб 2.0. Н сьогодні практично відсутня проблема організації дистанційного навчання.


/Files/images/квестт.jpg У діяльність навчального закладу впевнено входить квест-технологія. З елементів системи роботи вчителя стає системою роботи школи. Серед найбільш популярних у школі є фотоквест "Рослини з легенд", культурологічний "Ніч яка місячна...", мережний проект "Подорожуємо країною Мовознавство". Також сподобалися дітям квести з математики у початковій школі, зарубіжної літератури. У 2018-2019 навчальному році учні 5-8 класів стали учасниками ГарбузКвесту. Цей захід пройшов у рмках програми "Здорова школа"


/Files/images/переверн.jpg У 2016-2017 навчальному році в школі працювала творча група з питання впровадження технології "перевернутого навчання". Проведені відкриті уроки, активне обговорення, аналіз елементів перевернутого навчання сприяли винесенню командою позитивного рішення: урокам з використанням технології перевернутого навчання бути!



Технологія особистісно орієнтованого навчання, одним із елементів якої є організація навчально-виховного процесу у семестрово-блочно-заліковому режимі. На сьогоднішній день у всіх загальноосвітніх школах навчання організовано за семестрами та запроваджено тематичні заліки. Водночас у ряді шкіл України, у тому числі в Богданівській, навчальні предмети (крім мови, фізичної культури) викладаються блоками (українська література - світова література; хімія - біологія; фізика - географія та ін.). Для учнів основної та старшої школи проводяться спарені уроки, що дає можливість "зануритися" в предмет, а також зменшити навантаження на учня: замість 6-7 домашніх завдань учень готує 3-4. Відповідно вдвічі зменшено кількість підручників і зошитів, які учень кладе до портфеля. Важлива роль відводиться індивідуальній роботі: "зекономлений" на спареному уроці час використовується для проведення ДІЗу (додаткового індивідуального заняття), вчитель визначає зміст і характер заняття: розвиваюче, контролюююче, навчальне, коригуюче.


/Files/images/прое.png Проектні технології: за час їх впровадження педагогічний колектив щоразу переконувався у необхідності реалізації проектів - різних за спрямуванням, термінами, кількістю учасників. Така форма роботи вчить учня досліджувати, шукати, творити, презентувати свою роботи і бачити її результати. Ряд проектів, таких як "Школа як навчальне середовище", "Якщо не ми, то ХТО?", "З родини йде життя дитини", "Кожен край має свій звичай", увійшли в історію школи. Кожен клас, кожен учень є учасником ряду проектів, що організовані в класі, в школі, громадою.

У 2016-2017 навчальному році учні 7-11 класів стали учасниками Всеукраїнського конкурсу дослідницьких проектів для молоді "Історія моєї громади: минуле заради спільного майбутнього". Учні досліджували архітектури будівель, зведених у ХІХ столітті німцями-менонітами.


/Files/images/проблн.png Технології проблемного навчання: тільки зіткнувшись з проблемами, труднощами, суперечностями, людина переконується, що необхідно шукати шляхи вирішення. Для цього треба вчитися аналізувати проблему, шукати оптимальні шляхи вирішення, їх варіанти. Саме цьому вчать педагоги, пропонуючи учням проблемні запитання, створюючи навчальні проблемні ситуації, пропонують вирішити проблемні завдання. Важлива роль відводиться технології проблемного навчання при формуванні дослідницьких навичок. Учні школи є членами наукового товариства, беруть участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт, а тому запровадження цієї технології є актуальним питанням. У 2018-2019 навчальному році дехто з учителів визначив проблемне навчання як тему самоосвіти.


/Files/images/якдосл.jpg Технологія "навчання як дослідження": її запровадження у навчально-виховний процес значною мірою сприє формуванню учнівських навичок вчитися самостійно, вчитися впродовж життя. Використання вчителями активних методів допомагає залучити учнів до активної роботи на всіх етапах уроку.




Кiлькiсть переглядiв: 1042

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.